ZWROT I WYMIANA
1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania wraz z kompletem dokumentów, nie później niż w terminie czternastu dni.
2. Odstąpienie od umowy oraz zwroty towarów przyjmowane są wyłącznie na adres: Raj Media Porzezińscy s.j., Warszawa 02-785, ul. Puszczyka 8/21. Zwrot należności za zwrócone towary po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu towaru na wskazane przez Państwa konto bankowe. Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
3. Klient może wymienić towar na inny, jeżeli powyższe wymagania zostały spełnione.
REKLAMACJE
1. W przypadku, gdy opakowanie będzie nosić ślady uszkodzenia lub prób otwarcia należy w obecności pracownika Poczty Polskiej/ kuriera sporządzić protokół szkody i nie przyjmować przesyłki.
2. Towarów z działu Różne różności i Z drugiej ręki nie można zwrócić lub wymienić.
3. Jeśli otrzymany towar z pozostałych działów (fabrycznie nowy) będzie posiadał wady techniczne, należy odesłać go zwykłą przesyłką pocztową na adres firmy, nie później niż w ciągu 10 dni od dnia otrzymania przesyłki. Towar fabrycznie nowy objęty jest roczna gwarancją producenta. Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.)
4. Reklamacje należy składać w formie elektronicznej na adres e-mail rajmedia24@gmail.com
5. Klient ponosi koszty odesłania do nas przesyłki. Nie przyjmujemy paczek przysłanych w formie przesyłek za pobraniem.
6. Towar przyjęty do reklamacji zostanie wymieniony na identyczny lub inny uzgodniony z Klientem. W takim wypadku firma ponosi koszt wysyłki niewadliwego towaru do Klienta.
7. Podstawą przyjęcia reklamacji jest oryginał dowodu zakupu (faktura VAT wystawiona przez sklep) oraz protokół reklamacyjny (w przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie).
8. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
9. przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu lub adresem mailowym.
10. Reklamacji nie będą podlegać jakiekolwiek przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (np. rozdarcia, przecięcia) oraz uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem.